Monday, January 17, 2011

" *** Kesunyian " Adding Me .. What .?

holla2....terkezot ker..?huu..adoyai, on2 Fb je ade sorang mamat ni la kan...nak add kite semula..BOOO ..!! sorry der...wa tamawu lu lagi ..Ades,,! Kasar bahasa ni...say sorry la to *** Kesunyian tu..ko da remove aku,pastu ko nak add balik aku..ape cer,,?nak jilat balik ludah yg ko da ludah tu ker,,?wooo..very the sengal kot...ko ingat ko letak name *** Kesunyian tu means ko boleh lahirkan perasaan simpati supaya aku approve ker..?oh..no..no..! tak same sekali....menyampah lagi aku tengok ade la...simpati aku hanya pada orang2 yang pandai jage hati aku..ko langsung tak pandai kot..time ko ade aku dulu,ko tanak jage hati aku,ko pi layan janda2,ko pi layan ntah pape perempuan....ko sengal..sebab tu semua gurl tak tahan lame couple ngan ko..ko tawu..?hurm..! stay away from my life dude..!!

der.. please la ko berubah der,,,nak search gambar robocop pon ko tak reti,FB pandai lak ko cari...adoyai..tu la yang buat aku stress tawu tak..??

No comments:

Post a Comment