Wednesday, March 9, 2011

SIFE UUM..! Make Their Life Better..!


sedang asyik, tekun, fokus tido....tettt! dapat la satu mesej dari Yvonne bertulis
" hi, contestant of Junior Consultant Competition ( JCC )
 there will have a briefing on this coming wed, 9 march at DKG 1/9, 8pm
 Please be punctual. Ur attendance is compulsory. 
See u there. thank you.." 

huhu,,,,ok mbak yvonne..we will...aku berpasangan dengan bff aku, habibah@bib..kami tak tahu nak letak name ape untuk grup kami..rase2 ape..? hurm..pk2...ni first time aku join program dari SIFE...tahu ape makne SIFE..? SIFE stands for "Student In Free Enterprise" untuk program kat atas ni, dy bertujuan untuk membantu para2 sakura...eh silap....para2 IKS punye peniaga..lagi kite akan praktikkan ape yang kite da blajo dalam kelas, kite gune untuk bantu para2 IKS ni..ni ikot kefahaman aku la...macam aku ni pemasaran punye orang, aku akan tulun peniaga tu camne nak bagi profit lebih lagi dari ape yang dy dah dapat...so, nanti aku try la suggest packaging yang lebih menarik, location, promotion sume tu..ha...pe yang aku n bib harapkan dalam challenge ni, moga para2 IKS tu dapat kaut untung lebih lagi..insyaAllah...n kami dapat ape..?dapat pengalaman..dapat sira, dapat sijil...doakan kami.!

No comments:

Post a Comment