Tuesday, March 8, 2011

Study .... SETADI lar...

Hollo...hoho! start dari jam pas isyak tadi, masing2 ( umai, along, ila, ) datang bilik..haha,,! buat ape,,?buat derk je beb...hak3! tade lah...kiteorang dok study same2...seronok la jugak...bile da study same2, otak pon kembang...bdn pon kembang..uppsss! tettt,,,! oleh kerana malam esok ( 8hb ) ade exam statistik gunaan,maka kami pon dok memerah otak... tapi kan...makin perah, makin kering otak aku..hahaha..nak kene absorb air lagi,,,bagi berair ni..haha! tapi yang tak bestnye,tengah2 study ngn depa, R.A panggil meeting jam 11...huhuhu! amok sebentar gitu..aku tak ske weh meeting..tapi ape kan daya, ketua paras...sape la lantik aku dulu..aku mcm nak makan kepala orang yang lantik aku tu...eeeee...ahaha! seb bek jadi ketua paras je,,kalau jadi R.A ?Ketua blok..?ha...masakk aku stress lebur hancur otak...grrrr..! 
berbalik pada study grup plak..huhu..! umai ngan along...depa kate depa satu patah pon tak tahu...tape2, rumet aku sedia membantu...dy jadi lecturer tak bertauliah malam ni weh..haha! siap pegang rotan lagi  .. tipu je..tetipu2...tetipu... dengan aku2 skali jadi pembantu pensyarah tawu..haha! adik2...kawan2...aku hanya tawu sendiri jerk..tak reti aku nak ngajo orang..maap la yer..( nampak sangat aku tak layak nak jadi pendidik even for tadika )haha! ..haha..haha..dan haha,,! < ini bermakne otak sy da mereng..tetttt...! ape2 pon...
*
*
*
*
*
*
*
doakan aku dan kengkawan dapat jawab exam ya...even mid term stat gun pon, aku rasa sangat2 takot sebab takot kene repair....aaaaa! itu yang ditakotkan tawu...
AMIIN......

No comments:

Post a Comment