Sunday, September 11, 2011

Hello...Blog Ko Dah Bersawang!!



Petikan dari fesebuuukk..haha!

ini telah membuktikan bahawa blog aku lame tak update beb...haha! gambar pon banyak tak upload dalam blog. bukan ape, pepaham ler kalau dah cuti ni, duit kat tangan takde..takkan nak mintak ayah plak bayarkan broadband..tak malu ker hape..haha! Kerja..? malas aku nak kerja...duduk rumah jaga kesihatan mak pun sudah membahagiakan aku..bahagia dari aku kerja.

semester baru da start dah..sem last sudah aku..huhu! jadi super senior seh..korang ade?takde..haha! harap sem last ni aku dapat beri yang terbaik untuk diri aku, mak ayah n family aku..aku tak nak dah pegang jawatan ape2 dalam blok A ni..fed up seh..ingat korang, nanti ade meeting, korang jangan lantik aku..aku LASTIK b*n**t korang.!! tolong ar eh.


No comments:

Post a Comment