Sunday, September 25, 2011

` Jealousy : Childish : Cikedish

OMg..Assalammualaikum!

kanak2 : tok..kami datang nak raye...

Atok : atok takde kat umah...ni bukan atok, tapi hahahahantu..!


google image

wa..serammnye drama pendek ni..wawa! actually, aku panas siot...korang paham tak ape makna best buddy 4ever..? bagi aku, meaning kawan kite tu sangat2 rapat ngan kite..dari luar hingga ke dalam dy tahu rahsia kite. aku ade upload satu gambar tadi, then ade sorang kawan tanya " AKU Xder Ker? " omyGosh..aku dah agak dy akan komen..huu! aku terpaksa lah jaga hati dy...erm..yunk, adakah anda paham makna best buddy 4evr..? anda tak pernah dengaq masalah saya walau seinci pon, mcm mana saya nak graduate anda as my best buddy 4ever...?

hurm..Jealousy : Childish : Cikedish!

No comments:

Post a Comment