Saturday, February 26, 2011

Dulu ... Tapi Sekarang..?

Dulu...aku kawan dengan sorang Navy ni..erm,ya..ensem,baik hati,agak alim jugak la family dy.,,beselah kan orang ganu. Si dia Leftenan W.M.R.W.M ..agak2 ape ye name dy..? (^-^)v ..Kami tak pernah pon declare..huhu..! kalau aku ske dy pon,aku takkan cakap yang aku ske..sebab aku kan pompuan,tak manis deyh kata gitu kan..so, berjalan la mcm biase..erm,da kate Navy kan, tiap kali before dy pi sailing, dy mesti bagi msg...doakan dy selalu..lame kekadang di pi sailing...dalam 2 - 3 minggu..paling lame sebulan mase pi Pakistan dulu.. " Awak..doakan sy..nanti balik belayar,sy msg awak..: .." Okeyh awak..hati2,,jangan lupe sy..(^-^) " ..
ITU DULU ..... DULU...
sekarang...??
erm..sekarang,,?tade makne daa semua tuh..dy da kawen..bini dy cantik lagi dr aku..(ouh..! Melepas aku nak swordbarrel,,,!).. waktu aku kehilangan dy, rasanya down sangat2...mak ayah la banyak nasihatkan...meaceh mak,,,meaceh ayah...nape ngan aku ni ari yer..? tetibe teringat dy.. what the funny..!Ini tanda2 aku sunyi without a men..? no..no... aku perlu bertahan dengan pendirian ini...!......hurm ~ 

4 comments:

  1. hehe...i know how u feel rite now. sbb akk juge pnah rs mcm tu. one of my ex (huhu...nmpk sgt cm bykkan?hehe) skrg da kawen. dan dia duduk satu kem ngn akk. so kdg2 rs cm sedey jgk.tp think +ve. ader sbb knp tuhan tak jodohkan kite dgn dia. mungkin ada yg lebih baik menanti kite =)

    ReplyDelete
  2. da setahun berlalu kak..tapi aaa.....tak leh lupe...even dy da jadi laki orang..hee...( dah3 uya, tak bek...!) ..mano tak luponyo kak aih..haha..!

    uya rase akak kenal jgk kot leftenan W.M.R.W.M ni..

    ReplyDelete
  3. yang akak pasti W tu refer tu 'Wan' kan?heheheh!

    ReplyDelete
  4. hahaha...! opkos refer to Wan..haha..! sweet akak ni taw..

    ReplyDelete