Sunday, February 13, 2011

Tetibe Tacing Plak...hee.!

erm..seronok kan tengok kawan2 yang da ade tunang, nak kawen, da ada anak...hohoho! tetibe plak kan aku ni..erm,perasaan dan keinginan ade gak camtu, tapi still dun have any man in ma heart except my dad n my bro..hoho..! ya..pernah bercinta..banyak kali...ade yang aku putuskan,ade yang diputuskan...huhu..i got experience ..!!hoho! tetibe plak kan...buat masa sekarang,tade..no cintun2..nak tahan diri dari cintun n feeling2 ni...wee..! ( yeker weh ..?)...dari pengalaman lepas, aku akan berhati2...yela,aku mudah terima cinta n mudah jugak untuk melepaskan...aku mudah bosan...BOSAN...tahu tak?lelagi lelaki mcm ROZAIMEY tu..huhu..! mmg bosan doe bercinta dengan dy...terlebih jiwang, terlebih caring..semua terlebih...terlebih gatal pon ade..( not with me..but with others betina..)..hey..! ko mmg bosan tahu takk....u deserve to get back ur nurul shuhada punyamin...haha.!n nurul....u oso deserve to get back what u dream2 kan (eh..broken english ni..haha..lantak..!).

aku rasa....AKU TAK LAYAK BERCINTA ..

sebab takkan ade lelaki yang paham aku..aku ni lain skit,,,nak yang best2...tapi..yang best2 tu la yang ko tak dapat....aku nak lelaki yang bersederhana dalam bercinta...tanak la MELEBIH sangat mcm ROZAIMEY tu ha...RIMAS aku ko tawu..grrrrr..! ko ni kan soalan yang senang pon ko tak leh pk logik akal,tu yang buat aku rimas...ko banyak tanya,aku ni pantang sket org banyak tanye,,hangen doe,,!haha...aku emosi sket...kaki tacing doe...haha..!

No comments:

Post a Comment