Saturday, February 5, 2011

Psiko ..!!! GERAM AKu..!

Geram kot pepagi di kejutkan dengan sorang kawan yang amat2 'MEMBELA' seorang kawan yang agak psiko daripada menjaga hati seorang kawan yang normal ni....pergh,,,cannot go der...salah ke weh aku letak link atas blog ko dengan nama KWT..?ouh..salah..mintak mahapler cik adik psiko....tak sengaja..sy tak tahu name anda...

huh..! dulu time WT perkenalkan blog ko pada aku,aku amat2 mengagumi nukilan Gundah Jiwa ko tu...sebab ko mmg pandai bermain dengan ayat...pandai susun ayat....AKU S.U.K.E ..!! 

TAPI.....!!

bile ko da timbulkan tajuk "HANTU" which is refer to me, ha..mintak mahapler aku nak tengok bloh psiko ko lagi...padahal da lame kot aku letak link bagi aku senang nak visit blog ko..tapi ko plak yang "menghantui" aku...

p/s : kepada WT...ko tak payah nak msg2 aku lagi pasal hal blog psiko ni...aku tawu ko mesti bace blog aku ni...sebab ko nak tawu samaada aku da remove lom blog psiko tu...ingat..! TAK PAYAH MSG AKU..! mmg menyusahkan otak aku pasal bende yang kecik ni...!

No comments:

Post a Comment