Tuesday, June 21, 2011

` Coffee Prince Dengan Mak

Assalammualaikum..Hai peeps! huhu! hari yang HOT..hari yang GRRR bak kate Nabil raja lawak..haha! Mane taknye kan..mesin basuh rosak, kene lah basuh pakai tangan..menyental..sampai bengkak tangan..huhu!(macam tak bese je kat UUM tu sental gune tangan..saje nak ngengade) pastu mak plak masa meatball masak cilipadi..huarghh!pedasssss giler..tapi nyummy!mekaseh mak..nak tunggu anaknye ni masak, kebulur la perot2 orang dalam umah ni..hey2..sape cakap aku tak pandai masak..?^^PANDAI la..malas je nak show off..hek eleh.

sorry..bebel pasal masak2 plak..ehehe! actually 2 3 minggu ni dok layan cite korea ngan mak... COFFEE PRINCE aje..( Diam! aku tawu aku ketinggalan tengok drama korea ni) ,,wehee!*blushing..tak sangke mak pon minat..tapi mmg mak aku minat cite2 korea...dari cite hotelier dulu mak da tengok..(bukan yang ulangan ok..tp yang time awal2 kuo dulu)..so, mmg da minat. mak aku minat cite korea n SUJU..(super junior), dy terpikat time aku tunjukkan dy mv lagu sorry..sorry..by SUJU,,gerek la mak..! terasa muda..haah! mak pon terpikat ngan my baby boy> INFINITE..haha!! damn cute! extremely cute!!


hero & heroin coffee prince * tak bape ensem^^


ramai ke tak..?? haha! *google image

cukup untuk ni ari,.kang letrik up lagi kan..mampos gue,,,,

terimakasih sudi bace,,,

annyeong-hi-haseyo ^^

No comments:

Post a Comment