Friday, June 3, 2011

Da Dekat Seminggu Tanam Anggur Hijau..Mabeles!

Because i listen to my heart ...one by one.... Infinite..! hoyeh3! eh..silap...Hoya2..!haha! sejak dok umah ni dok layan korea tak habis-habis ko tawu. ini semua propaganda rumet aku..haha! sejak dy bukak video pasai infinite, aku da terjebak dengan KOREA..best gak kan korea ni..semat giler dyorang punye tarian..an..an..?ape yang aku ske pasal INFINITE ni, sebab depa smart, semangat setia kawan tinggi..ske giler weh tengok. sampai bakal2 harta bende aku pon aku nak panggil Dear Hoya > dream it!


haha..gambo ni tak bape smart...wee..!tapi Cumel gitu..


ha..ni la "Dear Hoya"

haih..! lari tajuk la plak ko uya...debik kang!hak3! ok..seminggu dah kat umah ni..mintak kije kat 7eleven tmn bukit tiram...tapi hampeh tak de calling2...tape, not my rezeki kan..so,dok diam2..pk kije lain lak...teringin nak kije kat butik pengantin,,,,erm...tape..usha2 nanti... korang ade kije 0 ..?? nak...


terimaksih sudi bace .. =)


No comments:

Post a Comment