Thursday, June 9, 2011

` Happy Anniversary INFINITE ... Inspirit .!

holla..! Ni ari 9 jun kan?ha, first anniversary dak2 comel & smart woollim entertainment dari korea iaitu INFINITE.! Yeah! 9jun adalah tarikh dyorang 1st pre-debut sebelum jadi popular. kalau tengok gambar dyorang dari 1st stage dengan sekarang...hahahahahaha!>amat ler berbeza ko tawu..muke dak2 hingusan time skola, then sekarang...mak oi..semua aku minat kot...sorang2 mmg hensem giler..! adik aku yang dah jadi bongsu tu minat giler kot kat myungsoo@L huhu! semat giler ler dy kate..sexy bibir dy..adik aku kate la kan..aku kate gak..hak3!


Smart dak? haha! aku tak tawu la weh..sejak2 rumet aku introduce pasal INFINITE ni, aku da jadi giler kat dyorang..hohohoh! tiap malam kot aku spend time untuk korea..sampai angah marah..hurm..hormat la sket if bak marah pun..dosa beb..haha!rumet aku start kenalkan aku time INFINITE buat performance kat MBC star idol 2011...infinite menari lagu justin bieber,...pergh! (juling mate aku) semart giler weh...lagi2 time dyorang buat 'scorpion dance'..fulamak! melting beb..

pape pon, aku nak wish kat korang "happy anniversary"
*p/s >korang bukan paham pon aku tulis ape kan?haha!

INFINITE's Inspirit : Uya Azura

No comments:

Post a Comment