Thursday, June 9, 2011

` Harapan Yang Tinggi Kerana "Dear Hoya"

"long..kije lah jusco long...syapik kate nak gune orang.....gaji + elaun total rm1000> .."

"ha..memang uya ngan syamilah nak pi cari isnin ni ayah"

"pi la esok..ayah hantar.."

"ha..t uya tanye kan syamilah dulu.."

erm..still tak happy lagi coz wo hai meiyou qu jusco ...so, jangan nak beriya2 dulu ler uya..kang tak dapat, wat malu jer der..siap da post kat blog.. EH!! Aku kesah ape weh..blog aku, entry aku,,,suke hati ma..none of your business! damn! eh..haha! relax der..ni semua lakonan semata2..erm,esok nak try nasib kat jusco tebrau..hope dapat lah,..aku tak tahan dok umah tanpe gaji..hahaha!! bukan ape, aku nak dapatkan "dear hoya" aku..korang nak kate, kate je la...aku tetap nak "dear hoya"..tu target aku, budget punye pon takpe sebab itu da memang minat aku kan.."dear hoya" amat penting.! ehee!!

doakan eh dapat! amiin..!

1 comment:

  1. _ak p0n nk gak...

    tp...

    klu ak kje..

    ak kne spent kn t0k ak grad t..

    grad je t da 200++....

    2 l0m ms0k yg len2 lg 2..

    =(

    ReplyDelete